Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, s tou matematizací sociálních věd se musí opatrně - přece jenom pořád platí Murphyho zákon: "Za přísně kontrolovaných tlakových, tepelných a dalších fyzikálních podmínek se pozorovaný živý organismus chová, jak ho to zrovna napadne."

Ale ta Rovnice, š.r.o se mi docela líbí. Spousta lidí z toho důvodu potlačuje očekávání, aby při konečné bilanci ze svého okolí vyždímali co nejvíc štěstí (a tudíž co nejpozitivnější reakci). :-)

1 0
možnosti

Když jsem vnukovi říkal: "netěš se tak moc, budeš zklamaný", koukal na mne s nedůvěrou. Když se vrátil, tak na otázku jaké to bylo, odpověděl, dědo asi jsi měl pravdu.

0 0
možnosti
Foto

Mám lepší "š=r-o" příklad.

Očekáváte u tohoto blogu karmu minimálně 10. Tu karmu naplníte, ale spousta lidí v diskusi napíše, že tento blgo nestojí za nic.

Dojdete svého štěstí? ;-D

0 0
možnosti

Karma jak vyšitá. :-)

Přesně tak - k jedné pravdě nikdy nelze dojít. Jedno zdější silně protěžované (jak na titulce tak v zaujálech) "blogerské eso", ale s poněkud zaboxovaným myšlením a pohledem na svět, dokonce v jednom ze svých článků či komentářů prohlásilo toto: "Pravda je jen jedna". Už mne ani nepřekvapuje, že se jedná o velmi pravděpodobně vysokoškolsky vzdělaného člověka.

1 0
možnosti

Přemýšlím, jak nejlépe tuto rovnici využít v domácím boji, bo často mi docházejí argumenty a tak se opřít o rovnici amerického analytika by asi pomohlo, :-)jen jak na to?

0 0
možnosti
Foto

Jeto velmi jednoduché. Postavte se v takoé situaci s rukama vbok do prosřed místnosti a vzneste řečnickou otázku:

Kdo je tady chlap?!

... Tohle vám ovšem strýček Gruber neporadí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS