Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, pane kolego - velmi hezky napsané, karma. R^

0 0
možnosti

Znamky a kvalita znalosti nemaji na zakladnich skolach spolecneho NIC. V prvacich strednich skol se dnes a denne ukazuje, ze dvojkari-trojkari z lepsich zakladek toho umeji vice a lepe, nez leckteri jednickari z jinych. Jinymi slovy, vady, ktere vycitate "pocitovemu" hodnoceni se v ciselnem znamkovani projevuji uplne stejne. Kdybyste si misto tenisu vzal za priklad davno zkorumpovany cesky fotbal, kde se vysledky (goly) taktez vyjadruji ciselne jako ve skole, bylo by na svete o jednu hloupou analogii mene.

0 0
možnosti
Foto

Nevím, kdo zde v Česku začal s tím, že je nutno plánovitě snížit vzdělanost obyvatelstva. Aktivně jsem se vrátil v roce 2012. Asi tak půl roku jsem potřeboval na to, abych byl schopen se občas podívat na mediální produkty. Noviny jsem si do dneška nekoupil ani jedny. Již pohled na jejich titulní stránky mne odradil. Všechny vypadaly stejně. Jakoby od jednoho autora. Byl jsem také zděšen, jak se snížila náročnost diváctva. Od té doby jen pozoruji, jak se vyvíjí „nároky“ na kulturu a intelektuální prostředí. Ten nejhloupější vždy vyhrává a stává se hrdinou. Mám dojem, že to vše má spojitost s úpadkem mediální kultury, které se politici vlastně jen podřizují. Ano, je to více jak smutné. Brutálně řečeno: Doufám, že se se také nedožiju doby, kdy zde bude vládnout primitivní a nevzdělaná většina. Pokud by to šlo moc rychle, tak budu nucen asi znovu emigrovat. Stejně jako v roce 1980 to bude útěk před lidskou blbostí a nevzdělaností, která ovládla tuto společnost.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS