Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J82a33n 71B60u64b18e48n

25. 7. 2020 20:45

Přiznám se, že jsem na Poláky vždy hleděl tak trochu skrz prsty, párkrát jsem v Polsku někdy zkraje tisíciletí byl a přišlo mi všechno takové ušmudlané. No a pak jsem loni musel dvakrát přes Polsko do Pobaltí a musím přiznat, že jsem na ty jejich dálnice docela čuměl, udělal jsem si pár zastávek a bylo to fakt úplně jiné Polsko. Jako homosexuálové to tam asi nemají lehké, ale s tou zemí chlapci pohnuli.

4 0
možnosti
PK

Raketové tempo výstavby dálnic - zajímavé že hodně se na tom podílely italské firmy (po krachu s Číňany) ale potřebovaly určitě tisíce místních (ukrajinských) nádeníků. O nějakém snažším terénu proti ČR jsem neslyšel. Tak mají Taloši výrazně lepší techniku? Nejde jen o peníze, nevím kde my bychom na takové tempo sehnali kapacity. Italové prý nyní z Polska odcházejí - rostou mzdy a stát nechce "valorizovat" - toto jsem se dočetl a tak prý je šance pro naše firmy - přitom mají stavět doma. Nebo je polovina problémů v naší legislativě? Vyvlastňování, věčné odvolávání se, viz D3 Posázaví.

Kdysi bylo legrační jak se z R4 udělala D4 a vůbec tomu neodpovídá - viz Mníšek.

1 0
možnosti
PK

Mnoho lidí si myslí, že se vše zlepší až zmizí ty dvě žáby na prameni - z Hradu a Strakovky. Tím se nezmění nic, asi na víc bodří Čechové nemají ...

1 0
možnosti
MB

Dlouhodobě sděluji, že Polsko považuji za nejlépe integrovanou zemi východního bloku. Těžím z blízkých hranic - Moje sdělení = Prakticky vše je levnější ! Odmítám tvrzení o nekvalitě jejich potravin, či benzinu. Jejich pojetí výstavby dálnic, je skutečně velkolepé ! Je neuvěřitelné, že nějaké excesy s využitím dotací se nekonají ! Nevím, co se to s námi stalo ? - Zaostáváme skutečně pěkně ... !

Já bych se zatím spokojil, kdyby existoval úsek 25 km bez omezení - výmolů - O hladkém najetí na dálnici k hranicím s Rakouskem - (Oni už jsou hotovi - Naše ostuda!) ... Se zatím neodvažuji, ani pomýšlet ! . :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2334x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik