Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-) zajímavé na rychločtení pro mě osobně bylo to, že když jsem se s tímto pojmem setkala poprvé, tak jsem byla překvapená pouze tím, že popsaný způsob čtení vlastně používám celý svůj život... Díky tomu se mi dařilo za pár hodin pod peřinou u baterky přečíst za pár hodin tři sta stránek textu a ještě si ty příběhy užít :-)

Každopádně děkuji za článek, který mi osvětlil i to, že se to lidé musí speciálně učit R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2334x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik