Diskuse

Noc na Karlštejně – postřehy nejen z tohoto z filmu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, hudební stránky muzikálu Noc na Karlštejně se tenkrát ujali skuteční mistři... A Waldemar Matuška tam jako jako zpěvák skutečně exceloval. A co se týká ošuntělosti hradu, vadí mi, ale ne tolik, než precizní vypulírovanost památných starobylých objektů - jako jsou středověké hrady a tvrze . Díky za článek. R^:-)

0 0
možnosti

To je zajímavý, ten film je tak dokonalej, že jsem si ošuntělosti Karlštejna ani nevšimla. :-)

0 0
možnosti
Foto

Inu, když máš v chalupě orchestrion...

Kontrolní otázka: v kolika dalších filmech si Walda ještě zahrál a nebo i zazpíval?

0 0
možnosti

Takhle po ránu mě napadá Fantom Morrisvillu, Kdyby tisíc klarinetů, Všichni dobří rodáci. Určitě mě doplníte.:-)

0 0
možnosti

S obsahem souhlas, jen dodávám. Skutečně osobně neznám, kde by IHNED na počátku filmu se podařilo tak dobře dát dohomady -- Jede král - onen rytmus - dusot kopyt - příjezd - rozjezd filmu . To je velkolepá věc, která říká, že to ještě ani nezačalo, ale asi to bude dobré ! Spusta rarit, pan Marvan již nemocen a úchvatná Slávka Budínová ve svém brnění ... :-)

2 0
možnosti

Dobře, praskliny, osuntelost, dnes pocmarane graffiti kde co, hnus... Vyšehrad vyciden pro turisty, dříve tajemný a přírodní...

3 0
možnosti

Rád jsem jezdíval před tou velkou rekonstrukcí na Kuks.

Ta lehce pošmourná atmosféra byla úplně úžasná. A také bylo možno si tu atmosféru užít i docela intimně bez davu dalších návštěvníků.

Dnes je to možná hezčí (pro někoho) a je dobře, že se zabrání dalšímu chátrání, ale už to tak nějak není ono.

A Prďola byl fakt sqělej exemplář. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^staré filmy také milujuR^

Chyilovou jsem v Císařovi zaregistrovala už dávno a byla tam opravdu krásná

1 0
možnosti