Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chudáku Marku, je ti lépe?

1 0
možnosti
Foto

Davide, a teď si představ, že jsem až po letech zjistil, že kdysi probíhala hranice Polska a Moravy mým domem ! Kuchyň bezpečně na Moravě, obývák v Polsku. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Spíše pro pamětníky. Skvělá franc. film. komedie ,,Zákon je zákon" na toto téma;-)

1 0
možnosti
SB

Se značnou částí vašeho blogu souhlasím, přestože jsem Pražák.

Ale nesouhlasím s Vaší kritikou, že když někdo přijel do Prahy, tak se nemá psát, že přijel do České republiky.

Praha je součástí ČR, takže každý návštěvník Prahy je v ČR, přestože ne každý návštěvník ČR je v Praze.

Stejně každý kokršpaněl je pes, přestože ne každý pes je koršpaněl. Každý stavební inženýr je vysokoškolsky vzdělaným člověkem, přestože ne každý vysokoškolsky vzdělaný člověk je stavební inženýr. Každý trojskokan je atlet, přestože ne každý atlet je trojskokan. Každý flétnista je hudebník, přestože ne každý hudebník je flétnista.

V matematice se tomu říká množina a podmnožina.

Když je někdo v Praze a napíše se, že je v Praze, je to správně. A když je někdo v Praze a napíše se, že je v České republice, tak je to také správně.

3 0
možnosti
MK

Věcně máte pravdu. Avšak bazírování na podobných prkotinách může nadělat víc škody než užitku a třeba i přispělo k rozpadu Československa.

2 3
možnosti
VV

R^R^R^ Ano zatvrzelost Pragocentristu vedla opravdu k rozpadu Ceskoslovenska. R^R^R^

Asi by to chtelo opet nejakeho krale a mit tak zeme koruny Ceske.. Kdyz vidim ten nejapny nazev Cesko, otvira se mi kudla v kapse.

4 0
možnosti
JZ

Vcera jsem se docetl, ze nasledkem rozdeleni statu a vytycenim hranice, se zahrada domu, stojiciho na Slovensku, ocitla v Cechach.

2 0
možnosti
JP

Karma, jsem taky z Moravy.:-)

4 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem váš článek a než jsem začal psát prošel pět zpravodajských článků na netu a k tomu mám doma puštěné rádio (komerční stanici) a jen jeden článek mluví o dnešním sněžení jako v Česku, ostatní v Čechách. Tak nevím, můj mini průzkum vaše závěry nepotvrdil.

1 1
možnosti
JH

J20a77n 69H89a65r30v44a19n

3. 2. 2019 13:16

Tak bych řekl, že máte moravskou národnost. Nebo se mýlím? ;-D

0 2
možnosti
JZ

Zrejme jste nepostrehl rozdil mezi narodnosti a hlouposti.

2 0
možnosti
Foto

R^;-) Sice nenasněžilo ani v celých Čechách, ale ani to není důležité. ,,Výraz" Česko razil Železný coby řídˇa Novy, a hrdě se k tomu hlásil. Ale i to je dnes až nepodstatné. Mně osobně se onen výraz nelíbí, ale beru na vědomí, že se jaksi ,,ujal".

0 0
možnosti
JR

J43a75n 73R21á69ž

3. 2. 2019 14:10

Ale jo, zkrácený název pro republiku "Česko" jsem ze skřípění zubů přijal. Ale nemohu přijmout že Moravská Třebová je díky idiotskému krajskému dělení město v Čechách, i když byla od svého založení roku 1256 vždy, i za protektorátu (!), moravským městem.

4 0
možnosti
  • Počet článků 332
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2334x
Zakladatel oboru "techniky duševní práce" neboli "beneopedie"(1984), který zahrnuje mj. všechny soft skills vyšší generace a témata rozvoje osobnosti. Zakladatel profese nezávislého lektora, konzultanta, kouče v naší zemi (1986). Autor více než 55 klasických papírových knih, jichž se jen na českém a slovenském trhu prodalo přes milion a sto tisíc výtisků. Autor a moderátor čtyř televizních vzdělávacích seriálů. Autor řady e-knih a audioknih.

viz též www.gruber.cz

 

Seznam rubrik