Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, tak jednoznačně to nevidím. Někteří chlapi jsou ukecanější než dvě ženské najednou. Několik takových jich znám a když je potkám, lámu si hlavu, jak s takovým může nějaká žena vydržet - anebo se ptám sama sebe, nejsou ti chlapi tak ukecaní právě proto, že doma jsou pod pantoflem a musí tam být zticha?

0 0
možnosti

Švagrová popisuje, jak nakrájela cibulku, jak správně zalévat zahrádku, co nevyhazovat, kde bydlela Mařka (šak víš, nedělej, že ne), kdo má miminko, kolik toho spapal pejsánek, jaké slevy mají v obchodě, kdo umřel....................................dokud nás telefonní automat po sedmdesáti minutách nerozdělí. Mlčím, chráním tak bratra.

0 0
možnosti

Pravdu díte, život je o pilířích, fázích a rozmluvách. Jsa trapně, dlouholetě a stabilně ženat - vypozoroval sem - Má žena, počátek svazku - skutečně, pilířem jest. Postupně nějak vše inklinovalo - ke tvarům barokním. Toť, vidím v rozmanitých tvarech kleneb i znaků obloukovitých ! Ze solidarity jsem se tedy přidal věkem rovněž ...

Nastala nová fáze - Dříve si užít, následně to přežít ! Jde hlavně o ty rozmluvy. Nevím proč, jsem rétoricky permanentně vodopádován. Pravda, snažil jsem se i v tom slalomovat a občas jsem i slovem zapádloval. Vše marné, vysílen a stažen vírem vodního bubnu ! Jako vnímavý jsem odpozoroval cosi - Eskymácký obrat ...

Pojal jsem tak, že naslouchám - neposlouchám a v určitých intervalech k tomu ještě mazaně přikyvuji hlavou ! To se mi velice osvědčilo a jakýsi vzdálený hukot Niagary mne utvrzuje, že žena stále hovoří ! Spokojenost na obou stranách ! Funguje to - Sucho, klid a pocit bezpečí. Nó, slabinku to má, viz minule ! "Muži, proč jsi tam nebyl - zcela jasně jsme se domluvili" ? Hodím svého "Osvědčeného chudáčka" a tápu. Začíná se mi cosi vybavovat, že o čemsi podobném řeč opravdu byla ! Já to ještě stvrdil odkýváním a dokonce přidal souhlasné mručen ! Na tom, ještě musím popracovat ! ... :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS