Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějak se mi ten Váš návod nezdá. Ale možná jste to už zažil a chcete, aby to příště žena udělala podle Vašeho blogu.

Nikdy se mi tohle nestalo a už ani nestane. Ale co vím, je, že pokud by se na prvním rande po večeři cpal ten muž ke mně domů, prohrál by to u mne. Tedy pokud by mne nepritahoval tak, že bych mu navrhla sama.....

1 0
možnosti

J81a38n 27Š72e81s62t36á74k

10. 12. 2019 16:10

To je z "Dospívající dívky"?:-)

1 0
možnosti
Foto

Tuto otázku by si každá dáma i každý pán sami pro sebe měli ujasnit ještě před tím, než přijmou pozvání na rande. A pokud pozvání přijmou, tak by měli předem sdělit, že něco takového nepřichází do úvahy.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Pobavilo, ale tak černobílé to zase není. Žádné plytké kafe - s ním ona počítá a proto jí překvapí, když jí člověk vezme někam na dobrodružněji laděnou vycházku. Ona(nepřipravena) někam spadne, sklouzne a vy jí zachráníte, přenesete přes louži ap. Pak je to téměř jisté a hned, příště nebo za týden k "tomu" tak jako tak dojde:)

1 0
možnosti

5. Univerzální výmluva: Mám průjem.

2 0
možnosti

Naléhavá potřeba muže, a není kam...vyřešeno

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS